Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!

Laji Jääkiekko
Kotipaikka helsinki
Sarja HIKU
Jäseniä 33
Joukkueella ei ole julkisia tapahtumia. Ole hyvä ja kirjaudu sisään nähdäksesi tapahtumat.
Ari

Harraste divarin tiedote lisätty, löytyy Kuvat ja materiaalit -valikosta. Sarjamme 4. divisioona.

Ari

Joukkue on nyt ilmoitettu Harraste Divari -sarjaan. Tallensin kauden säännöt -dokumentin kaikille tutustuttavaksi. Löytyy Kuvat ja materiaalit -valikosta.
Ilmoittautumisen yhteydessä pitää toimittaa vielä joukkueen HTP -pisteet ja taustatiedot. Jokaisen sarjaan osallistuvan pitäisikin antaa mahdollisimman pian seuraavat tiedot:
Nimi, pelinumero, lisenssinumero, ikä ja uran ylin taso.
Lisäksi tiedot: Milloin liittynyt junnujengiin ja milloin pelannut viimeksi valmennetussa joukkueessa?

Tästä tuli ohjeistusta tänään ja tiedot pitäisi toimittaa viimeistään sunnuntaina, joten ei kovin pitkästi toiminta-aikaa ole.

T: Ari

Otto

Otto Mäkelä, 26 v. Pelinumero 46. Ylin taso C-junioreiden mestis-karsinta? Aloittanut 2004. Viimeksi valmennettu 15-16

Anton

Anton Viljanen, 23v, pelinumero 65. Ylin taso U17 Jr. B2 SM-sarja Q. Aloittanut 2014, viimeksi valmenettu 18-19.

Lue loput viestit